czwartek, 24 października 2013

Od nas dla Was !

Dawno temu  w sklepie z artykułami do decoupage upolowałam serwetkę z motocyklem. Leżała sobie zapomniana przez kilka lat, aż wreszcie doczekała się na swoje 5 minut. Postanowiłam ozdobić nią pudełko. Jak postanowiłam tak zrobiłam. Z początku myślałam, że pudełko będzie Jeża, ale Jeż już tak ma, że wszystkie ładne pudełka oddał...mnie ;) Tym razem jednak pudełko odda Wam !

Będzie to tak zwane blogowe candy. Jak to wygląda w praktyce? 
Wy spełniacie nasze warunki, a my losujemy wśród Was zwycięzcę :) Prawda, że proste?



Warunki są standardowe:
1) Obserwujecie blog i udostępniacie poniższe zdjęcie na swoim albo jeżeli nie macie bloga to dodajecie do ulubionych naszego FB i udostępniacie publicznie info o naszym rozdaniu (w tym celu przejdź na nasz FB). Oczywiście jeżeli tylko chcecie można spełnić oba warunki :)
2) Zostawiacie komentarz pod TYM postem (nie pod info o rozdaniu na FB), to bardzo ważne, ponieważ chcielibyśmy mieć Was "wszystkich razem". 
3) Losowanie 1 grudnia :)


7 komentarzy:

  1. Ja chcę takie pudełko :) chłopak zaraził mnie pasją do starych motocykli więc fajnie byłoby takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Facebooku nie doprecyzowaliśmy, że komentarz zostawiamy pod tym postem (już poprawiliśmy), dlatego dla porządku kopiujemy tutaj komentarz ShiroF6, który spełnił pozostałe warunki. Pozdrawiamy :)
    "Fachowo i kulturalnie. :) Pozdrawiam. ShiroF6"

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie jak tak super pdełko ustawiam się w kolejce ! motocyklowy czar :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) A motor dodaje całego uroku. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pudełeczka małe, duże, drewniane, metalowe czy kartonowe, każde pudełko jest "moje". Marzy mi się, żeby kiedyś wszystko mieć poukładane w pudełkach począwszy przez ubrania i bieliznę przez przyprawy, sosy i herbaty, a skończywszy na śrubkach męża. A te z motorem już widzę na swoim biurku :D. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatniej chwili wpadam i się zapisuję!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla nas tym, czym benzyna dla silnika ! Daj nam moc !